סוכנות פרסום דיגיטלית פורצת דרך שנוסדה על ידי בוגרי מחלקות ההייטק המוצלחות ביותר של ישראל.
הסוכנות מפעילה כלים טכנולוגים חדשניים, ראשונים מסוגם לטרגוט קהלים חמים הבשלים לשלב המכירה.
שימוש בשיטות שיווק דינמיות חדשניות שיובאו מחו"ל בשילוב עם חשיפה מאסיבית ברשתות חברתיות , פרסום גרילה וניצול חוכמת ההמונים לגידול בערך המותג בעיניי הלקוחות הפוטנציאליים.
אוטומציה עסקית המשמשת כמכפיל כוח בעסק יכולה לשנות מקצה לקצה את כל תחומי הפעילות של העסק כגון: שיווק ומכירות, שירות לקוחות, תפעול ,ניהול מלאי, משאבי אנוש ועוד.
אוטומציה עסקית מבצעת במהירות רבה ובצורה יעילה וחסכונית עשרות פעולות חיוניות בעסק שלך , שצרכו בעבר משאבים יקרים.
בעזרת הטמעת כלים אוטומטיים ומדד המרות לא מקוונות, ניתן לשפר את התוצאות של השיווק הדיגיטלי בעשרות אחוזים!
אוטומציה מגבירה את הפעילות העסקית, מפחיתה את הסיכון לטעויות אנוש, בעקבות פעולות שגרתיות שחוזרות על עצמן ומעלה את התפוקה הכוללת.
באמצעות שליחה אוטומטית של תוכן מותאם אישית ללקוחות על סמך התנהגותם, אפשר להגביר את המעורבות שלהם ולהגדיל מכירות.
אוטומציה מסייעת ללקוחות לקבל תשובות מהירות ומתואמות אישית, מה שמוביל לשביעות רצון גבוהה יותר.
אוטומציה מאפשרת לאסוף נתונים בצורה מקיפה ואוטומטית, מה שמקל על ניתוח תהליכים וקבלת החלטות מושכלת.
בוודאי עלו איתנו לנסיעת מבחן עם לקוח חו"ל שלנו , בית ספר רוזן ללימודי שפות
בשיתוף עם אוניברסיטה עברית – ירושלים
מקרה מבחן: מכירת קורסי אונליין ללקוחות בארה"ב
בעל העסק מעביר את רשימת הצרכים לאוטומציה בשיחת האיפיון (ZOOM) . הצוות שלנו מנתח את הפעילות העסקית ומציע את התהליכים היעילים ביותר לפתרון הבעיות.
ניתן לבצע מספר רב של תהליכים באינטרוול אחד , כאשר המגבלה היחידה היא סוג החשבון בפלטפורמה שבה פועלת האינטגרציה. ניתן לבצע בקלות גם עשרות פעולות.
כן בוודאי.
תהליך אופליין קונברשיין מעביר נתונים ממערכת חיצונית , פיזית כמו מערכת ניהול הלקוחות של העסק (CRM) בעזרת וובהוק שזהו קישור המכיל מידע המאוחסן על הענן למערכת אחרת בעזרת מודול ייעודי.
מומחה אוטומציה חייב להבין את הפן העסקי של העסק וגם להיות מקצוען בתחום האוטומציה. מומלץ לבחור מומחה אוטומציה ממשרד פרסום ותיק שמכיר את כל מנגנוני שיווק אונליין כל ייקל תהליך ההטמעה מקצה עד קצה.
כמובן! יש תעודות של בתי הספר ופלטפורמות האוטומציה כמו זאפייר , MAKE וכו'.
עלות של אוטומציה מתחלקת לשתיים. עלות תהליך אפיון והטמעה של האוטומציה עד שהיא פועלת בצורה מלאה.
עלות נוספת הינה לבחירה עבור תחזוקה , הוספה של שירותים ופתרון באגים.